http://images.blogskins.com/skin_images/778/11/screenshots/77811_m1211486031.jpg                                               aku suka pelangi

~balek raye~


Saturday, August 29, 2009

~wEe~ aku balek raye nnti ngn epie, ngn cikin. ike?? shishi?? oh mereka pulang bersame yg tersayang.hahahah.afiqa plak, balek ngn ayahanda dan ibunda nye.hahahah..ike,amer,shishi,ayam, apek dan shark pulang bersame2. glew jeles.hehehe.. first2, apek ajak aku balek nek bas ngn shark skali.tp,aku x nak. takut.nak nek tren.hahah..iye2 dye ajak aku nek bas.then,esok,epie plak ajak balek nek bas.penat dye pujok aku.lame2 aku ikot gak dye nek bas.e2 pown sb dye kate nek bas cpt sampai,pas2,bule buke pose ngn family.cpt2 aku sutuju.hahaha.oh,lg satu sb,kalo aku x ikot dye balek,aku nak balek ngn sape? sorang2?x nak aku. lagila takut.time beli tiket, aku cakp kat cikin,yg ike balek ngn amer, shishi ngn ayam, apek ngn shark, kalo qary blaja kat sini,mesti epie pown balek ngn dye.then, kalo aku x kenal cikin, aku nak balek ngn sape??haaaa...sengal glew. oh, gyro mengesot balek raye nnti.hahaha. oh, gmbr ike ngn amer, akan di upload nnti. anyway korang, jage kwn2 aku elok2. aku syg dorg.hheheheh..cikin, kite satu geng.hahahah.

posted by sheema at 12:24 AM

tentang die

kegilaan terhadap pelangi.idop pelangi la weyh.hahahah.bende yg paling aku nak skrang,gitar.hahahah. x taw nape.tp, aku mmg nak sgt. nak gile!!

ARCHIVE

  • December 2008
  • January 2009
  • February 2009
  • March 2009
  • April 2009
  • May 2009
  • June 2009
  • July 2009
  • August 2009
  • September 2009
  • sayang mereka

    eykashishi
    najwa

    cakap banyak

    CREDITS

    layoutCarine
    herBLOG
    herBLOGSKINS