http://images.blogskins.com/skin_images/778/11/screenshots/77811_m1211486031.jpg                                               aku suka pelangi

stock take hari yg menyedihkan.


Friday, April 24, 2009





18 april 2009.

stock take.ari terakhir ktorg keje kat situ.act,15 hb ari2,tp,kak wan srh tlg dorang mase stock take ni.yela,ade pekerje baru,tp,mcm x function je.hahah.jahatla aku ni.ari 2,mmg penat glew weyh.serius.angkat2 brg.turunkan sume.pas2,kene letak balik.susun leklok.pas2.kene verify balek mende yg org2 tu scan.pening kepale aku.scan la btol2!!! the most important is,keadaan guardian yg bersepah glew!!! x caye??tgk ni.
















kan dh cakap.then.dh kire2.kiteorg rugi bnyk glew nk mampus!!!

seratus ribu lebey..mane de dlm sejarah rugi bnyk glew camtu. mustahil beb!then,kne carik brg2!yela, mane tau org tu,ade x scan brg ke.tertinggal mungkin.org yg scan brg tu pown,poyo glew.taula guardian tu sempit,bule plak kate mcm2.weyh,cube ko keje kat ctu,baru ko tau rasenye mcm mane,jgn nk komplen je.bungek!!!

ptg tu.kak wan kate kene wat stock take lg skali.kecewa glew dgr.hahah.tp,btolla.ingt senang ke nk wat sume 2,ssh glew.maybe buat bln dpn kot.kesian dorang.then,mlm 2.ike nn a'a nanges plak.heheh.mule2 dorang ok je.tp,akk kat sane tu,nanges dulu. then, dorang plak nanges...hehhe..papepown.keje kat sane mmg best.bnyk glew pengalaman yg aku dpt.

heheh..kene marah ngn customer pown ade.hahah.bungek punye olang!!!=p


posted by sheema at 1:18 AM

tentang die

kegilaan terhadap pelangi.idop pelangi la weyh.hahahah.bende yg paling aku nak skrang,gitar.hahahah. x taw nape.tp, aku mmg nak sgt. nak gile!!

ARCHIVE

  • December 2008
  • January 2009
  • February 2009
  • March 2009
  • April 2009
  • May 2009
  • June 2009
  • July 2009
  • August 2009
  • September 2009
  • sayang mereka

    eykashishi
    najwa

    cakap banyak

    CREDITS

    layoutCarine
    herBLOG
    herBLOGSKINS